همه چیز درباره کابینت چوب

دکوراسیون و دیزاین

همه چیز درباره کابینت چوب

۱۳۱ بازديد

سلام خدمت دنبال کننده های عزیز وبلاگ

اول از همه عذرخواهی میکنم من چندروز بیمار بودم نتونستم پیام های شما عزیزان رو جواب بدم ! همچنین اگه دعوام نمیکنید حتی وقت نکردم بخونم پیام ها و درخواستاتون رو

اما نگران نباشید امروز دست پر اومدم و به مقاله جذاب توی راهه !

موضوع مقاله امروزمون درباره کابینت چوب هستش! به  طور خیلی خیلی خلاصه بخوام توضیح بگم!
قیمت کابینت چوب ملچ

خیلی کابینت دلبریه خیلی دلبررررررر! اصلا یه چیزی میگم یه چیزی میشنویدا! برای اینکه حرفامو با تک تک سلولاتون درک کنید درباره دلبری این کابینت  ؛ توصیه میکنم حتـــــــــــمـــا از تصاویر این کابینت دیدن کنید!

 اول باید بدونید که کابینت چوبی جزو دسته کابینت کلاسیک محسوب میشه ! در گذشته های بسیار دور اکثر کابینت‌های آشپزخانه و کمد دیواری ها و حتی درب های منازل از چوب و توسط دست ساخته می شد اما با گذشت زمان بدلیل قطع بی رویه درختان و کمبود چوب کم کم فرآورده های چوبی مصنوعی مثل ورق ام دی اف و نئوپان جای چوب طبیعی را گرفتند و هنوز هم جزو پرمصرف ترین متریال در صنایع چوبی و دکوراسیون هستند. اما خیلی از افراد حس طبیعی بودن و اصالت کار چوب را بیشتر می پسندند به همین دلیل برای طراحی بخش آشپزخانه از کابینت تمام چوب استفاده می کنند. و ترجیحشون به کابینت چوبه !

اونایی که علاقه به متریال چوب دارن این مقاله رو از دست ندن !

این نوع کابینت اغلب در خانه‌های مجلل و بزرگ مورد استفاده قرار می‌گیرد و زینت بخش فضای خانه و محیط طبخ غذا است. بطور معمول بدنه کابینت چوب از MDF درجه یک و بقیه قسمت‌ها که شامل درب، ستون و سر‌ستون، تاج و زیرچراغ از چوب و روکش چوب طراحی می‌شود. بدلیل آسیب پذیر بودن چوب خام در برابر رطوبت و عوامل محیطی تمامی کابینت‌های چوب طبیعی احتیاج به رنگ آمیزی دارند. روکش رنگ هم از سطوح چوبی محافظت می کند و هم باعث زیبایی بیشتر کابینت می شود. مهم ترین مزایا کابینت آشپزخانه تمام چوب عبارتند از :

  • جذابیت و گرمی خاص بدلیل استفاده از چوب طبیعی
  • تولید سفارشی و تطابق حداکثری با سلیقه کارفرما
  • استفاده بهینه از فضا با کم ترین پرتی ممکن
  • تنوع بالا در انتخاب مدل و رنگ کابینت
قیمت کابینت چوب

همیشه سوال اصلی که در مورد کابینت  معرفی شده مطرحه اینه که : بازه قیمت این کابینت به ازای هر متر طول (توجه کنین هر «متر طول»، یعنی فاصله ای که کابینت روی زمین قرار داره، و نه متر مربع) چقدره ؟

در جواب این سوال باید بگم که:

در مورد قیمت کابینت چوبی اول باید بدونی چه نوع کابینت چوبی مدنظره؟ همونطور که در انواع کابینت آشپزخانه اشاره شد در بازار، هم کابینت تمام چوب وجود داره و هم کابینت با روکش چوب (و مغزی ام دی اف). طبیعتاً کابینت های تمام چوب خیلی گران تر هستند چون اصولاً چوب متریال ارزانی نیست

در مرحله بعد شما باید طرح مدل کابینت چوبی و نوع چوب (یا نوع روکش چوب) و رنگ کابینت چوبی رو انتخاب کنی که این خودش توی قیمت کابینت چوبی شما خیلی تأثیر گذاره.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.