همه چیز راجع به کابینت مشکی

دکوراسیون و دیزاین

همه چیز راجع به کابینت مشکی

۱۲۵ بازديد

امروز میخواهیم راجع به کابینت مشکی صحبت کنیم که طرفداداران خاص خود را دارد...اگه میخواهید مشکی را به عنوان رنگ کابینت آشپزخانه تان انتخاب کنید بهتر است معایب و مزایای آن را ابتدا مطالعه کنید سپس تصمیم درست تری بگیرید ...ما سعی کردیم گلچینی از مطالب مفید را در اختیارتان بگذاریم!

کابینت مشکی مات براق
از سال 2018 به بعد رنگ کابینت ها به رنگ تیره گرایش دارد؛ استفاده از کابینت مشکی در آشپزخانه نمایی مدرن و شیک را به آشپزخانه خواهد بخشید

در این مقاله سعی کردیم بیشتر به اطلاعاتی راجع به کابینت مشکی و طیف رنگی مناسب با دیزاین و دکوراسیون آن را معرفی کنیم پس اگر به رنگ مشکی علاقه پارید و میخواهید از آن در دکوراسیون خود استفاده کنید با ما همراه باشید:

رنگ مشکی نشانه قدرت، شان و مقام، برجسته بودن، قطعیت و محصور بودن است. از اثرات روانی رنگ مشکی برای ایجاد یک ظاهر ظریف و ضخیم در خانه استفاده می شود
مشکی رنگ فوق‌العاده‌ای برای دکوراتورهاست.
مشکی با رنگ‌های متالیک طلایی، نقره‌ای، مسی و برنج جلوه‌ای فوق‌العاده دارد.
مشکی رنگ خوبی برای کف‌پوش است. رنگ سیاه و سفید معمولا به صورت کاشی یا موزاییک مناسب کف سرویس‌های بهداشتی است چون با کنتراستی که ایجاد می‌کند فضاهای کوچک را بزرگ‌تر نشان می‌دهد.
مشکی به تنهایی به عنوان رنگ‌ دیوار چندان مرسوم نیست، محیط را بسته و مرغوب می‌کند. اما برای اهمیت دادن و تاکید یک طرح، در زمینه‌های رنگی به کار می‌رود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.