گلچینی از هرآنچه باید راجع به کابینت کلاسیک بدانید!+عکس

۱۲۶ بازديد

با سلام خدمت دنبال کننده های عزیز وبلاگ و ضمن عرض پوزش بابت تاخیر پیش اومده ...

اما نگران نباشید با مقاله ای بسیار جذاب برگشتم!

خب موضوع مقاله که کاملا از روی تیتر مشخصه ...اما قبل پاسخ به این سوال ؛ اول ببینیم اصلا کابینت کلاسیک چیه ؟ مزایا و معایبش چیه و اطلاعات کافی رو برای شناخت جامع و کامل از این سبک کابینت رو بدست
بیاریم و در نهایت به جوابی برای سوال اصلیمون برسیم ، یعنی :

کابینت کلاسیک برای چه سبک آشپزخانه مناسب است؟

پس حتما با ما همراه باشید که قراره کلی مطالب مفید در اختیارتون بزارم و اصلا حوصله تون قرار نیست که سر بره چون که تمامی مطالب گلچین شده هستش!

خب عرضم به حضورتون ؛ کابینت کلاسیک:

کابینت کلاسیک به سه گروه تقسیم میشود :

  1. کابینت تمام چوب
  2. کابینت روکش چوب
  3. کابینت ممبران (نسل جدید کابینت های کلاسیک)

کابینت های کلاسیک، کابینتی هایی هستند روی درب آن ها حکاکی هایی صورت گرفته است و بنا به نوع طراحی شان مصالح مورد استفاده در ساخت کابینت ترکیبی از چوب ، شیشه و یا فلز می باشد که ترکیب هنرمندانه ی این مصالح در کنار هم زیبایی خاصی را به فضای داخلی شما می بخشد.جادار بودن یکی از ویژگی های منحصر بفرد کابینت کلاسیک است؛این کابینت ها عمق زیادی دارند و به همین دلیل می توان ظروف و ابزارهای آشپزخانه را به راحتی در آن ها جا داد!

از مهم‌ترین ویژگی های کابینت کلاسیک، تداعی آشپزخانه تمام چوبی است. همچنین این مدل کابینت ها به گونه ایی طراحی می شوند که بیش‌ترین استفاده از فضای آشپزخانه  را نیز مهیا کنند. اما اصلی ترین ویژگی که می توانیم به عنوان نمادی از این سبک نام ببریم، تزیینات و جزییات خاصی است که در این کابینت ها دیده می شود. از طراحی جزیره گرفته تا دسته ها!!!

رنگ بندی کابینت های کلاسیک

کابینت های کلاسیک اصولاً با رنگ های تیره رنگ آمیزی می شوند و با استفاده از لامپ های تزئینی و لوسترهای زیبا می توان فضا آشپزخانه را نورپردازی نموده و زیبایی این کابینت ها را به نمایش گذاشت.

در گذشته از رنگ قهوه ای برای ساخت کابینت کلاسیک استفاده می شد، اما در حال حاضر با توجه به تنوع بالا در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه، محدودیتی در استفاده از رنگ ها وجود ندارد.

یکی از این رنگ ها سفید است که باعث می شود فضا آشپزخانه بزرگ تر، روشن تر و تمیزتر به نظر بیاید. اگر علاقمند به داشتن فضایی لوکس و رسمی در آشپزخانه هستید توصیه می شود رنگ چوب گردو را برای رنگ کابینت ها انتخاب کنید.

و درنهایت:

  • استفاده از این کابینت های کلاسیک فضایی نوستالژیک به دکوراسیون منزل می دهد و تداعی کننده یک آشپزخانه تمام چوب است.
  • این نوع کابینت را هم می توان در آشپزخانه های کوچک و هم در آشپزخانه های بزرگ تعبیه کرد.

امیدوارم بهره ی کافی رو از مقاله ی امروز برده باشید دوستان...

اگر تجربه ، نظر یا درخواستی دارید حتما کامنت بگذارید تا باقی دوستان هم استفاده کنند!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.