عوامل تاثیر گذار بر قیمت کابینت

۱۳۴ بازديد

من دوباره با یک مطلب پرمخاطب اودم خدمتتون...با من همرا باشید!

در مطالب قبلی که در وبلاگ موجود هست من به اهمیت انتخاب کابینت در دکوراسیون آشپزخانه پرداختم و گفته شد که انتخاب مناسب کابینت از نظر سبک و طرح و رنگ بسیار تاثیر گذار در دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه است و میتواند تغییری بسیار بسیار چشمگیر در محیط ایجاد کند!

حال:

اولین سوال و اصلی ترین سوال در زمینه خرید کابینت اینه که قیمت کابینت چنده؟
رنگ کابینت ام دی اف 2020

که خب همه ما میدونیم این سوال خیلی کلی هستش و  قیمت کابینت آشپزخانه و روش صحیح قیمت گذاری به عواملی همچون جنس ام دی اف و درب ها، لولا ها و حتی دستگیره و پایه بستگی دارد و اجرت ساخت و نصب نیز با توجه به میزان کار و زمانی که صرف می شود و نوع طراحی متفاوت است. پس ما نمیتوانیم قیمت قطعی کابینت را قبل از سفارش یا طراحی محاسبه کنیم  امـــا میتوان محدوده ی قیمت را به صورتی تخمین بزنیم! در واقع من قیمت پایه ساخت انواع کابینت را آماده کردم تا خریداران و با قیمت حدودی انواع کابینت آشنا شوند.

اول از همه باید سبک کابینت مورد نظر خود را انتخاب کنید و مطابق با آن قیمت بگیرید!

من ابتدا اطلاعاتی راجع به انواع مدل کابینت و سبک آن ها ارائه میکنم تا اول شما با اوناع سبک و طرح کابینت ها آشنا بشین و بعد میریم برای دیدن قیمت های پایه کابینت!
رنگ کابینت بر اساس سبک دکوراسیون

 انواع سبک کابینت آشپزخانه:

  1. سبک مدرن

مثال :کاببینت های گلاس + کابینت فوق برجسته (فرامید) + کابینت ملامینه

  1. کلاسیک

مثال : کابینت روکش چوب + کابینت تمام چوب + کابینت ممبران

  1. نئوکلاسیک

مثال:کابینت پولیشی + کابینت پوششی

و قیمت هر سبک متفاوت با دیگری است!

به طور دقیق تر بخواهیم بیان کنیم قیمت اتحادیه کابینت بر اساس طول و متراژ هر مدل از کابینت ها محاسبه می گردد. علاوه بر این، تعداد لایه های به کار رفته در ساخت بدنه و سایر بخش های کابینت، نوع رنگ، مدل، جنس و نوع دستگیره و سایر اتصالات و داخلی و خارجی بودن متریال همگی بر نرخ اتحادیه کابینت نقش دارند.

نحوه محاسبه کابینت بر مبنای متر طول می باشد البته با ابعاد استاندارد . ارتفاع استاندارد کابینت زمینی با صفحه و پایه ۹۰ سانتی متر می باشد و عمق صفحه آن ۶۰ سانتی متر می باشد . ارتفاع استاندارد کابینت دیواری ( هوایی ) ۷۰ سانتی متر و عمق آن ۳۰ سانتی متر میباشد , ۶۰ درصد از قیمت کل کابینت مربوط به کابینت زمینی و ۴۰ درصد مربوط به کابینت دیواری ( ارتفاع ۷۰ سانتی متر ) است . مبنای محاسبه کابینت کمدی , کابینت ویترینی , کابینت ارتفاع ۹۰ و … از همین استاندارد ها ضریب می گیرد.

 

 

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.